تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

 



ادامه مطلب ...


با استفاده از نرم افزار NBMonitor می توان بر میزان پهنای باند و مصرف اینترنت مدیریت نمود. توسط این نرم افزار می توان بر شبکه هایی که در آن اینترنت به اشتراک گذاشته می شود نظارت داشت. همچنین می توان میزان دریافت پهنای باند و سرعت ارسال و دریافت از اینترنت را کاهش یا افزایش داد.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 
سایت های اینترنتی مختلف برای ذخیره اطلاعات خود همواره نیازمند فضایی در اینترنت هستند که به آن هاست گفته می شود. حال آنکه انجام امور مختلف در هاست نیازمند نرم افزارهای مدیریت هاست است. در این زمینه شرکت های مختلف  نرم افزارهای بسیاری را با هدف ارائه نرم افزاری با امکانات بیشتر و سرعت بهتر در زمینه مدیریت هاست عرضه کرده اند. SmartFTP یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزار مدیریت هاست و به عبارتی کار با FTP است که امکانات بسیار جامعی را در اختیار مدیریت سایت قرار می دهد تا به ذخیره و بارگذاری فایل ها بپردازد. از جمله قابلیت های SmartFTP می توان به امکان اتصال همزمان به چند سرور ، پشتیبانی از دیوارآتش ، اتصال به سرور با چندین کانکشن و دانلود و آپلود انواع فایل ها به صورت بهینه و با بالاترین سرعت اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان انجام امور به صورت زمان بندی شده اشاره کرد که در این صورت نیازی به حضور فیزیکی شما نخواهد بود. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب ...


YoutubeGet نرم افزاری همه منظوره می باشد که با این هدف طراحی شده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب را با سرعت بالا و به آسانی دریافت نمایید، همچنین درعین حال می توانید این ویدئوها را نیز به فرمتهای دلخواه تبدیل نمایید. این نرم افزار قدرتمند با ارائه روشهای چندگانه برای گرفتن ویدئو از سایت یوتیوب، تمام آنچه را که شما نیاز دارید را برآورده می سازد و درعین حال نیز نرم افزار ی کوچک و با قابلیت استفاده آسان می باشد. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود ویدئو ها بصورت خودکار فایلهای فرمت FLV به فرمتهای MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV تبدیل می نماید. بنابراین بسادگی قادر خواهید تا ویدئوهای دریافتی را برروی MP4 یا گوشی همراه خود تماشا نمایید.

YoutubeGet دانلود آسان و بدون محدودیت از YouTube با YouTubeGet 5.8.8

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دانلود نرم افزار دانلود و آپلود سریع  LeapFTP 3.1.0.50

نرم افزار LeapFTP از طریق ترکیب واسط کاربری هوشمندانه اش با یکی از قدرتمندترین client های جهان به عنوان یکی از برنامه های FTP client مشهور می باشد. این نرم افزار هر آنچه را که شما به عنوان یک تازه کار و یا یک وب مستر حرفه ای می خواهید در اختیارتان می گذارد. فایل های مختلف با ساختارهای صف گونه برای دانلود و آپلود قرار می گیرند و هیچ گاه عملیات مورد نظر شما متوقف نمی شود. از طریق پروکسی SOCKS دسترسی به پایگاه داده، عملیاتی چون کشیدن و رها کردن، مرور سرور در طول عمل انتقال، بازگشت دایرکتور های حذف شده، anti-idl و … پشتیبانی از انواع مختلف دیواره های آتش ممکن می باشد. به علاوه برای کاربران پیشرفته، این محصول قابلیت هایی چون bulk chmod، ویرایشگر های inline remote file، زبان های اسکریپت نویسی قدرتمند و DDE به منظور اجرای خودکار پردازش ها را عرضه نموده است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جدیدترین ورژن Yahoo Messenger

دانلود نسخه جدید مسنجر محبوب و قدرتمند Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta

نسخه آزمایشی مسنجر محبوب و قدرتمند Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta که حتما همه ی شما با آن آشنا هستید ، این مسنجر که سال ها در میان کاربران خود از جمله ایرانیان بسیار محبوب و مشهور است و سرعت و زیبایی رابط گرافیکی این مسنجر همیشه قابل تمجید بوده است ، در نسخه ی جدید سعی شده که تمامی نقص ها و مشکلاتی که در نسخه 10 بوده برطرف شود گرچه این نسخه آزمایشی بوده و تا زمان نسخه پایانی ممکن است تغییرات بسیار زیادی بر روی آن اعمال شود از جمله امکانات این مسنجر می توان به : چت و ارتباط متنی ، صوتی و تصویری با تمامی کاربران در سرتاسر جهان و بدون هیچ گونه محدودیت ، سرعت بالا در ارتباط ، ارسال شکلک های منحصر به فرد و فوق العاده زیبا ، امکان ارسال فایل های رسانه ای و متنی و.. ، شرکت در اتاق های چت و گفگو با صدها کاربر و امکانات دیگری که مطمئنا همه ی شما با آن آشنایی دارید

برخز از قابلیت های کلیدی مسنجر Yahoo! Messenger 11.0.0.1751 Beta :
- افزایش روند سرعت تبادل پیغام
- افزایش کیفیت ارتباط های ویدیویی
- تغییر یافتن طرح Y! Updates
- اضافه شدن آیکن های جدید در پنجره ی چت
- اضافه شدن بخش های جدید به بخش جدید Yahoo! Insider
- دریافت اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
- تغییر دادن ساده ی زبان
- و....



ادامه مطلب ...


مخفی سازی آی پی

نرم افزار مخفی کردن آی پی Surf Anonymous FREE 2.0.5.6

آی پی به شناسه ای گفته می شود که هر کاربر اینترنتی هنگام اتصال به شبکه آن را از شرکتی که خدمات اینترنتی خود دریافت می کند . IP که فقط شامل اعداد می باشد دارای ویژگی های خاصی بوده و برای هر کشور ، شهر و شرکت محدوده های معینی قرار داده شده است . از این رو شما می توانید با در اختیار داشتن یک آی پی آدرس به سادگی و تنها با یک Whois گرفتن ، اطلاعات نسبتا کاملی را نسبت به آن به دست بیاورید . به همراه داشتن چنین ویژگی هایی در آی پی ها این امکان را به سایت های اینترنتی می دهد که محدودیت هایی را برای بازدیدکنندگان خود قرار دهند و از بارگذاری سایت خود برای آنها جلوگیری به عمل آورند . متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته و می گیرد هم وطنان گرامی از بعضی خدمات سایت های بزرگی نظیر یاهو ، گوگل و … بی نصیب مانده و برخی دیگر نظیر Adobe ، حتی اجازه ی باز شدن را نیز نمی دهند . اما از آنجا که هر مشکلی راه حلی نیز به همراه دارد ، می توانید تنها با تغییر آی پی خود ، تحریم های چنین شرکت هایی را به راحتی دور بزنید !

Surf Anonymous FREE نام نرم افزاری است که به شما در تغییر آی پی تان کمک نموده و با دادن یک شناسه ی آمریکایی ، این امکان را در اختیارتان می دهد تا  به عنوان فردی که از این کشور به اینترنت متصل شده است بتوانید به سایت های اینترنتی و خدمات آنها ، بدون هیچ گونه محدودیتی دست پیدا کنید . دیگر برای دانلود نرم افزار های گوگل ارث و گوگل کروم با پیغام استفاده از این بخش برای کشور شما امکان پذیر نیست مواجه نخواهید شد و همچنین می توانید در فروم های شرکت ادوبی به تبادل اطلاعات مشغول شده و از هزاران سایت دیگری که به نحوی خدماتشان را بر روی شما بسته اند ، به طور کامل بهره مند شوید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/8/SpeedConnect.jpg

در دنیای اینترنت سرعت بسیار مهم است اگر کاربری سرعت اینترنتی بالاتری را نسبت به سایرین داشته باشد مطمئنآ دسترسی او به حجم اطلاعات خیلی سریعتر صورت خواهد گرفت. امروز در سایت کار۲۰ نرم افزاری رابرایتان آماده کرده ایم که باعث بهینه سازی سرعت اینترنت شما خواهد شد. نرم افزار SpeedConnect Internet Accelerator قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. در واقع این نرم افزار پس از نصب با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید میزان دقیق سرعت دانلود و آپلود اینترنت خود را بدست آورید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت و شبکه.
- داشتن بیشترین پهنای باند با کمترین پینگ.
- امکان استفاده در خطوط مختلف اینترنت.
- ایجاد تغییرات در تنظیمات رجیستری ویندوز.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و …



ادامه مطلب ...


 

بعضی وقت ها نیاز به دلایل مختلفی چون عدم ارائه سرویس به آی پی های ایرانی، جلوگیری از دانلود نرم افزارها برای ایرانی ها و … نیاز میشود آی پی کاربر را تغییر دهیم. در چنین مواردی میتوان از نرم افزارهایی استفاده نمود که آی پی شما را به آی پی کشور دیگری تغییر می دهند.نرم افزار Super Hide IP نرم افزاری ساده و قدرتمند است که که در کمتر از چند ثانیه آی پی شما را تغییر میدهد. این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار جذاب و ساده ایست و شما می توانید تنها با یک کلیک آی پی خود را تغییر دهید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Super Hide IP 2.1.1.2 :

- گردش در اینترنت بدون شناسایی آی پی اصلی شما
- امکان انتخاب کشور مورد نظر جهت تغییر آی پی
- ورود به انجمن ها و سایتهایی که آی پی شما در آنها بسته شده است
- امکان دانلود از سایتهایی که امکان دانلود را برای ایرانی ها مسدود ساخته اند
- محیط کاربری بسیار زیبا و ساده
- پشتیبانی از ویندوز های مختلف
- و …



ادامه مطلب ...


آیا از محدودیت های سایت های Rapidshare و Hotfile خسته شده اید؟ آیا می خواهید فایل های این سایت ها را با لینک مستقیم و با سرعت بسیار بالا دانلود کنید؟ پس کافیست این نرم افزار را دانلود کنید و برای همیشه فایل های این ۲ سرور قدرتمند آپلود را با سرعت بسیار بالا و کاملا رایگان دانلود کنید
همانطور که می دانید سایت های Rapidshare و Hotfile سرورهای بسیار قدرتمندی هستند که معمولا کسانی که اهل دانلود فایل های زیاد از اینترنت هستند با این ۲ سرور بسیار سرو کار دارند ، این ۲ سرور به دلیل آپلود روزانه هزاران فایل از سرتاسر دنیا توسط کاربران و همچنین کمیاب بدون فایل های درون این ۲ سرور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند اما متاسفانه محدودیت هایی از سوی این سایت ها برای کاربران عادی لحاظ شده که از جمله آن : پایین بودن سرعت دانلود ، عدم ادامه دانلود در صورت فطع شدن و…. را می توان نام برد که برای رفع این محدودین ها می بایست اکانت Primium این سایت ها را خریداری کرد تا تمام محدودیت ها برداشته شود ، اما همیشه راه هایی برای دور زدن این سایت ها وجود دارد آن هم استفاده از نرم افزار LeechFile V1.1 است
LeechFile نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های این ۲ سرور قدرتمند آپلود را با سرعت بسیار بالا و بدون محدودیت و از همه مهمتر “کاملا رایگان” دانلود کنید و برای همیشه از شر محدودیت های آنها خلاص شوید ، این نرم افزار کم حجم با استفاده از  شگردهای مختلف محدودیت های این سایت ها را برداشته و لینک دانلود مستقیم فایل را به شما می دهد که لینک را می توانید با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود با سرعت بسیار بالا دانلود کنید.



ادامه مطلب ...


 

 

امروزه حتی افراد کم سن و سال هم قادرند علاوه بر این که رایانه ها را خوب می شناسند با نرم افزارهای  اینترنتی هم کار کنند ؛ سایت های مختلف را بگردند و یا به ارتباط با دوستان خود در محیط های مختلف بپردازند. یکی از این محیط ها که بسیار هم رایج است ارتباط از طریق مسنجر است که همان چت  کردم نام دارد. چت کردن یکی از ساده ترین پل های ارتباطی است که کاربران می توانند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند ، ارتباط از طریق ارسال متن ، از طریق صوت و همچنین از طریق تصویری رایج ترین نوع ارتباطات آنلاین است. کاربرانی که Webcam دارند سعی می کنند به صورت آنلاین تصاویر یکدیگر را ببیند اما کاربرانی که Webcam ندارند هم می توانند با استفاده از نرم افزارهای خاص به جای تصویر خود فیلم هایی را ارسال کنند.
AV Webcam Morpher نام نرم افزاری است که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا با استفاده از تصاویر جعلی به جای تصویر خود در هنگام ارسال تصاویر دوربین های اینترنتی طرف مقابل را دچار سردرگمی نمایند. این نرم افزار از امکانات متعددی در این زمینه برخوردار است از جمله کاربران در این نرم افزار قادر به اعمال تغییرات بر روی صدای خود نیز می باشند . این تغییر تصاویر و صدا به شکلی انجام می گیرد که طرف شنونده نمی تواند تشخیص دهد صداها دچار تغییر شده اند و همچنین تصاویر ارسالی هم یک فیلم است نه تصاویر آنلاین . وجود افکت های مختلف به همراه نمونه های مختلف آماده هم جز دیگر خصوصیات نرم افزار AV Webcam Morpher محسوب می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AV Webcam Morpher Pro v2.0.41 :
- قابلیت ارسال تصاویر جعلی در ارتباطات تصویری
- توانای اعمال تغییرات بر روی صدا در هنگام ارتباطات صوتی
- قابلیت قرار دادن افکت های مختلف و خنده دار بر روی تصاویر ارسالی در WebCam
- قابلیت استفاده از تصاویر موجود در کتابخانه نرم افزار
- ساخت یک درایور مجازی برای WebCam
- امکان تغییر پس زمینه تصاویر به صورت نامحدود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/1/Browsers%20and%20Plugins%20Collection%20August%202010%20_www.lxl.ir.jpg

حتمآ می دانید که یکی از راه های افزایش سرعت در باز کردن صفحات اینترنتی استفاده از یک مرورگر قوی است. امروزه مرورگر های متعددی از سوی شرکت های معروف و بزرگ برنامه نویسی وارد بازار شده اند مرورگرهایی مانند اینترنت اکسپلورر از شرکت مایکروسافت ، فایرفکس از شرکت موزیلا ، اپرا از شرکت اپرا ، کروم از شرکت گوگل و بسیاری از مرورگرهای دیگر که شاید هر کدام از شما یکی از آنها را به عنوان مرورگر اصلی خود برای گشت و گذار در اینترنت انتخاب کرده باشید. امروز در سایت  ال ایکس ال مجموعه ای از بهترین جدید ترین مرورگرهای سال ۲۰۱۰ را برایتان آماده کرده ایم که تاریخ آپدیت و انتشار آنها در ماه آگوست می باشد. همچنین پلاگین های هر کدام از مروگرها در این مجموعه قرار گرفته که با نصب آنها بر روی مرورگر مورد نظر خود قطعآ امکانات بیشتری به آن اضافه می گردد. تعداد مرورگرهای این مجموعه شامل ۱۹ عدد بوده که تمام آنها قابل نصب بر روی ویندوزهای مختلف می باشند.
جهت دانلود و مشاهده سایر مشخصات این پک به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

مرورگرهای این پک شامل:
i- Adobe AIR 2.0.2.12610
- Avant Browser 2010 Build 107
- Mozilla Firefox 3.6.8
- Mozilla Firefox 3.5.11
- Adobe Flash Player 10.1.53.64 (IE)
- Adobe Flash Player 10.1.53.64 (Non-IE)
- Flock 2.6.1
- Google Chrome 5.0.375.125
- Internet Explorer 8.0 (Vista)
دانلود- Internet Explorer 8.0 (XP)
- Internet Explorer 9 Platform 1.9.7916.6000 Preview 4 ( Vista – Seven )
- IE7pro 2.5.1 ( add-on for Internet Explorer )
- Opera 10.60 ( Build 3445 )
- Apple Safari 5.0.1 (33.17.8)
- Netscape Navigator 9.0.0.6
- TheWorld Browser 3.2.0.5
- Orca Browser 1.2 Build 6
- Maxthon 2.5.14.277

Comodo Dragon 4.1.1.12



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/rankingtoolbox_www.lxl.ir.jpg

امروزه تمامی دارندگان وب سایت ها و وب مسترها در تلاش هستند تا بازدید کننده بیشتری را نسبت به دیگر وب سایت ها برای بازدید از صفحات خود جذب کنند. برای جمع آوری بازدید کننده بیشتر می توان از روش های مختلفی همانند تبلیغات در وب سایت های پربازدید و یا استفاده از روش های بهینه سازی موتورها جستجو استفاده نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی که به SEO معروف است ( Search Engine Optimization ) به روش هایی گفته می شود که در آن ها بر روی صفحات وب بر روی بسیاری از قسمت ها تمرکز می شود و به گونه ای در صفحات تغییرات انجام می شود در تا در هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط با وب سایت کاربر در اینترنت در نتایج جستجو لینک سایت کاربر در رده های بالاتر قرار گیرد.Ranking Toolbox نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن دارندگان وب سایت ها می توانند رتبه سایت خود را در لیست موتورهای جستجوی مختلف بهبود ببخشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار و بهینه سازی صفحات مختلف وب سایت کاربر و هماهنگ سازی هرچه بیشتر این صفحات با موتورهای جستجو ، می توان رتبه وب سایت را تا حد بالا و محسوسی افزایش داد. این نرم افزار محصولی ار شرکت AceBIT GmbH می باشد.

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

- دستیابی به رتبه بالا در موتورهای جستجو

- تعیین رتبه دقیق وب سایت

- بهینه سازی کدهای HTML صفحات

- آنالیز موتورهای جستجو به منظور تعیین معیارها رتبه بندی برای وب سایت شما

- دارای ابزار تهیه گزارش و آمار به صورت دقیق

- دارای ابزار wizard برای یافتن کلمات کلیدی مناسب

و … .



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/2/WebCamMax%207.1.7.8/webCam-Max.jpg

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. قراردادن افکت های مختلف در کنار تصاویر خروجی از وبکم یکی دیگر از خصوصیاتی است که اهمیت ویژه ای برای جذاب تر شدن کار ارتباط های آنلاین دارد ؛ کاربر می تواند در کنار تصویر خود انواعی از افکت ها را جای دهد تا طرف مقابل از نمایش این تصاویر متعجب شود. امکان ذخیره سازی تصاویر خروجی از وبکم در نرم افزار WebcamMax ، قابلیت عکس گرفتن با وبکم ،‌ محیط کاملا انیمیشنی نرم افزار ، سهولت در استفاده از نرم افزار و سازگاری با اکثر نرم افزارهای رایج نظیر Yahoo Messenger که رایج ترین پل ارتباطی است بخشی از دیگر قابلیت های این ابزار به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WebcamMax v7.1.7.8 :


- واسط کاربری فوق العاده جذاب


- وجود ده ها افکت در زمینه های مختلف


- امکان عکس گرفتن با وبکم


- قابلیت ساخت وبکم مجازی


- امکان ذخیره کردن خروجی وبکم به صورت فیلم


- سازگار با انواع پیام رسان ها نظیر یاهو مسنجر


- قابلیت نمایش میز کار به عنوان وبکم


- امکان نمایش تصاویر ویدئویی به عنوان خروجی وبکم


- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب7



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/golchin/11/1/Real%20Hide%20IP%20v4.0.4.2/Real%20Hide%20IP%20v4.0.4.2-www.lxl.ir.jpg

شاید شما هم به مواردی برخورد کرده اید که به خاطر ایرانی بودن از دسترسی به سایت خاصی محروم شده اید و از خود پرسیده باشید چگونه می توان به این سایت ها دسترسی پیدا کرد. شاید هم، علی رغم داشتن نرم افزارهای امنیتی قدرتمند مورد حمله ی هکرها قرار گرفته باشید و از خودتان پرسیده باشید که چگونه مورد حمله قرار گرفته اید. یکی از مواردی که هکرها با استفاده از آن حملات بسیاری را ترتیب می دهند استفاده از شماره IP ی کاربران و به نوعی هویت اینترنتی آن ها است. تنها روشی که می توان تا حدود زیادی از دست هکرها و حملات آن ها در امان بود پنهان نمودن شماره IP خود در حین گشت و گذار در اینترنت می باشد. یکی از بهترین و ساده ترین روش ها است. اکنون باز هم گروه پرتوان lxl به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید برای شما دوستان عزیز پرداخته است. Real Hide IP نرم افزاری است که امکان گشت و گذار در اینترنت را به صورت ناشناس برای شما فراهم می کند و با تغییر آی پی شما و ایجاد آی پی های جعلی از به سرقت رفتن هویت شما محفاظت می کند. این نرم افزار به صورت خودکار هر چند دقیقه یک بارآی پی شما را به یک آی پی جعلی تغییر داده به طوری که حتی بهترین هکرها هم قادر به تشخیص مکان اصلی شما و هویت واقعی شما نخواهند بود. این نرم افزار همچنین به شما کمک خواهد کرد تا با انتخاب یک آی پی از بین آی پی های کشورهای مختلف به راحتی وارد سایت های که برای ما ایرانی ها تحریم بوده و قابل دسترسی نیست، دسترسی داشته باشید و همچنین این امکان را به شما می دهد که به طور خودکار و در مدت مشخص به تغییر IP خود بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Hide IP v4.0.4.2:
- امکان گشت و گذار در نت به صورت ناشناس
- حفاظت از هویت شما و متوقف کردن هکرها
- امکان Un-ban کردن خودتان از فروم ها و انجمن ها و …
- توانایی جلوگیری از ثبت فعالیت های آنلاین شما توسط وب سایت ها
- پاکسازی سریع کوکی های مرورگرها
- سازگار با مرورگر های Internet Explorer، FireFox ، Opera ، Maxthon و MyIE
- سازگار با انواع روتر ها، فایروال ها، شبکه های خانگی، شبکه های بی سیم
- پاکسازی خودکار کوکی های قبلی پس از راه اندازی مجدد نرم افزار
- ساده بودن و کم حجم بودن نرم افزار
- امکان تغییر IP در فواصل زمانی مختلف به صورت خودکار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 17:18 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/5/NetLimiter%20Pro%203.0.0.10%20Final/NetLimiter%20Pro%203.0.0.10%20Final.jpg

نرم افزار NetLimiter ابزاری است برای مانیتور کردن و کنترل کردن ترافیک اینترنت و شبکه های شما می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید پهنای باند اینترنت خود را برای هر نرم افزاری که در حال حاضر از اینترنت شما استفاده می کند و روی سیستم شما اجرا شده است کنترل کنید.با این نرم افزار به راحتی می توانید میزان پهنای باند را در مورد هر نرم افزار استفاه کننده از اینترنت تنظیم کنید تا به برنامه های دیگر بتواند از پنها باقی مانده استفاده کنند. هنگامی که شما نرم افزاری که از اینترنت شما استفاده می کند را ببندید، نرم افزار NetLimiter به صورت خودکار آن را در گروه آفلاین ها قرار می دهد و مقدار اینترنتی را که برای آن نرم افزار مشخص کرده بودید را بین دیگر نرم افزارهای باز تقسیم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetLimiter Pro 3.0.0.10 Final :
- قابلیت ایجاد محدودیت دانلود و آپلود برای کاربران یک شبکه
- امکان تحت نظز گرفتن کلیه ارتباطات اینترنتی افراد و سرعت انتقال اطلاعات
- زمان بندی برنامه برای روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
- قابلیت دسته بندی بر اساس IP افراد موجود در شبکه
- مشخص کردن دسترسی شما به سه گروه آنلاین ها، آفلاین ها و مخفی ها
- مشخص کردن نمودار میزان استفاده از پنهای باند
- امکان گرفتن گزارش به صورت فایل های HTML
- دارا بودن امکاناتی از جمله دیواره ی آتش
- محاسبه ی مقدار کیلو بایت دانلود شده و آپلود شده
- سازگار با ویندوز های XP و ویستا
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/5/Google%20Earth%20Plus%20v5.2.1.1588%20Final/Google%20Earth%20Plus%20v5.2.1.1588%20Final_www.lxl.ir.jpg

Google Earth Plus یکی از برنامه هایی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمین را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پیدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشید.علاوه بر آن شما می توانید عکس یا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپیوتر خود قرار داره یا بر روی وب سایت شخصی خود منتشر کنید.Google Earth Pro Gold ترکیبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمایش سه بعدی ساختمان ها برای نمایش هر چه بهتر جغرافیای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت ۳D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Earth Plus v5.2.1.1588 Final:
- عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین
- دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات
- امکان جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی
- نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج
- قابلیت نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها و …
- قابلیت شرح خطوط و زوایا
- قابلیت به اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML

موارد استفاده برای:
- طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرات ها)
- گرفتن اطلاعات از راه های زمینی ( اتومبیل رو )
- جست و جوی خانه یا آپارتمان
- جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان
- یافتن یک مکان تجاری
- و…



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/internet/Mozilla%20Thunderbird%20v3.1/Mozilla%20Thunderbird%20v3.1.jpg

امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا ، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط ، استفاده از قابلیت Tab Browsing ، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird v3.1 :

- پشتیبانی از‌RSS و گروه‌های خبری و امکان ایجاد حساب برای این گروه‌ها

- سازگاری با بسته های امنیتی رایج موجود برای چک کردن فایل های مخرب

- وجود قابلیت Tab Browsing امکان استفاده همزمان از چندین ایمیل

- قابلیت شناسایی و مبارزه باJunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها و ایمیل‌های تبلیفاتی

- ساخت آسان اکانت ها در نرم افزار تنها با وارد کردن نام کاربری و کلمه‌ی عبور

- پشتیبانی از امکاناتی همچون امضای دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها

- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها و نرم افزارهای مشابه

- آرشیو کامل از پیام ها و قابلیت دسته بندی ایمیلها

- امنیت بالا در پست های الکترونیکی

- سازگاری با اکثر پروتوکل های رایج

- امکان ارسال فایل به آسانی

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- دارای افزونه‌های بسیار مفید و کاربردی

- پشتیبانی از ایمیل‌های با فرمت HTML

- پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان